Selasa, 7 Februari 2012

~~S E P I itu~~

Sepi…mengapa kamu hadir mengajar hati
Tak keruan..sirnalah aku tidak berdaya begini
Sepi…kamu menghantui aku menjalani hari
Ada bimbang, ada sedih… aku pasrah

Mantan hati ini telah lama aku putuskan

Kerna aku tidak mampu jujur
Menyatakan aku cintai kamu
Bila itu tidak ku ungkapkan
Dan aku tidak melihat kamu
Dalam hari – hari yan aku inginkan
Sepi itu hadir mengantikan kamu
Salahnya adalah aku..
Kerna terlewat tuk menghargai kamu

Berat egois sedentari terpamer di wajah

Hati inginkan kamu tapi ada bicara penafian wujud
Aku tidak mahu lagi kehilangan kamu ke dua kali
Namun perasaan ini bagaikan terpenjara
Dan apabila terlihat kamu dikejauhan yang lain
Aku cemburu…aku cemburu
Tika itu jua sepi datang lagi…
Kerna hati kosong terus menjiwai

Sepi…jangan datangi aku lagi

Aku tidak berdaya begini…~~~~~

...Tg Arab...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan