Selasa, 7 Februari 2012

~HANYA KAU BERTAKHTA DIHATIKU~

ingin ku lenyapkan duka ku
ingin ku hilangkan sendu ku
ingin ku jauhkan rindu ku
ingin ku hentikan kasih ku
ingin ku palingkan sayang ku
tapi aku tidak berupaya
tapi aku tidak mampu
sekian hari..
sekian saat...
semuanya mengcengkam
hati dan jiwa ku
sayang..
kepulangan mu kunanti
sayang..
ketiadaan mu buatku resah
sayang...aku juga tahu
kau merindui ku
sayang..
aku juga tahu kau menyayangi ku
sayang..
rindu kita kita jujur
sayang....
sayang kita ikhlas..
diri ini terlalu merinduimu
diri ini terlalu menyayangimu
pasti tiada insan lain
bertatah dihati ku
kecuali dirimu yang satu

sayang..
aku nak kau tahu
setiap saat...setiap waktu
doaku kupanjatkan
agar dirimu sihat diperantaun
agar diri ku bukan jadi
milik insan lain
agar hatiku ALLAH
tutupi untuk menyintai
insan lain..
rinduku untuk mu
sayangku untuk mu
'hanya kau yang bertatah
dihati ku..''

sayang
moga kau bahagia dan sihat
diperantaun
duhai angin sampaikan bingkisan ini
buat yang ku rindu
di seberang laut
Perth kau tunggu
kedatanganku...

cetusan hati
izah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan