Sabtu, 4 Februari 2012

SESAAT..

Sesaat...
kau datang membuat ku bahagia..
ku melihat setiap detik masa yang kau luangkan membuat hati ku terhibur..
dikala ku sepi kau akan merasakannya..
dan kau akan datang kepadaku dengan memberi harapan dan keceriaan.

sesaat..
kau hilang aku menjadi resah dgn penantian yang tidak bernoktah..
kasih sayang mu yang membuat aku menjadi bahagia dan ceria..
janganlah kau cuba hindarkan diri kepada ku.
kerna aku sangat memerlukan mu ketika ini..

sesaat..
hargailah saat-saat kita bersama..
bertapa indahnya saat itu memori yang tak akan aku lupakan..
semoga memori itu tidak luput ditelan masa..
akan ku sematkan kedalam jiwa dan hati ini..
agar kau selalau dihati ini..

sesaat..
kau menjelma dalam mimpi ku kau pimpin tangan ku..
ditempat yang paling indah yang tidak pernah ku temui..
dan aku dapat rasakan saat itu bertapa indahnya.
dan ketika ku sedar aku lelapkan mata supaya dapat meneruskan mimpi itu..
tapi malang tidak tak berdaya kerna minda ku telah sedar dari hayalan mimpi..


12.40pm
31/01/2012
PUTERI SALJU 3..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan